MERHABAAAA!  BAHAR GELDİ MART GELDİİİİ BU GÜN 1 MART,  MERHABA BAHAR, MERHABA GÜNEŞ, MERHABA GÜZEL ÇİÇEKLER VE KUŞLAR! 🍀🍀🌸🌼🌻🌻🌸🌼🌈🌈🌞🌞🌺🌺🌷🌷🌿🌿 Demek isterdim ama az önce yine kar yağdı. Size gün/güneş, bize kar/soğuk...🌞⛄
  Eveet efendim hoş geldiniz, sefalar getirdiniz.Devam edelim mi?
   Ben çok masraf yapmıştım, sürekli dışarıdaydım derken günler geçmeye başladı tabii soğuk, çok soğuk çok üşüyoruz arada hasta oluyoruz ateşimiz çıkıyor burnumuz akıyor,  ağrılarımız oluyor lakin doktora gitmiyoruz. Burada bir söz var. "İki yere asla gitmeyeceksin. Bir doktora, iki polise" Evet kesinlikle çok kötü ikiside 😒  Mesela yatakhanemizde hemşiremiz var, var ama nasıl bir hemşire?  Sıcak çaya kafayı takmış bir hemşiredir kendisi, oda arkadaşım 40 derece ateşle yanına gittiğinde göğsüne bal sürün ve sıcak çay içirin diyerek geriye yollamış, onu da geçtim intihara kalkışan öğrenciye bile bol şekerli sıcak çay içirin deyip kıza da zorla çay içirdi.☕ Eee psikolojisi bozulan, sürekli tartışan öğrenciler, ailesini özlediği için devamlı ağlayan kızlar, depresyona girenler gibi bin bir çeşit öğrenci arasında ben de bir şekide yaşamaya çalışıyorum mecbur. 😁  Polisler konusunda duyduğumdan öteye birşey diyemeyeceğim çünkü çok şükür ki polislik bir konum olmadı.  Karakola düşmüş arkadaşlarımın anlatması ile diyorum ki gerçekten düşmeyin buralarda karakola sakın. 😒
  Neyse biz ilk başlarda duşa inmekten de çamaşırhanede çamaşır yıkatmaktan da tiksiniyoruz tabii mutfaktaki ocaklarda bozuk bi yumurtayı yarım saatte pişiriyor, bir tuvaletin ışığını takmaları haftaları aldı, duşta desen hiç sıcak su yok ve sıra çok derken yavaştan bir sinir stres başlamıyor değil tabii deli gibi ülke özlemi çekmek cabası zaten...😯
 Gel zaman git zaman bişeyleri kabullenmeye alışmaya ve sevmeye başladık. Burası küçük ama sevimli, insanları garip ama seviyorum. Çok soğuk ama kar güzeldir. Sonuçta insan yazın soğuğu kışın sıcağı ister. ⛄🌞 Bu ara da ben onca milletten insanla aynı yatakhanede bukadar uzun zaman yaşayıp bir arada okuyacağımı hiç düşünmezdim, en yakın arkadaşlarım rus, özbek ve kırgız. Kazakistan'daki 5.ayın içerisindeyim ve geldiğime pişman olduğum günlerde oldu ama onca güzel insanı tanıdığım için de iyi ki gelmişim diyorum çünkü biz burada korktuğumuzda beraber uyumayı,  ağladığımızda sarılmayı,  parasız kaldığımızda birbirimize destek olmayı,  yediğimizi içtiğimizi bir tutmayı,  hasta olduğumuzda sabaha kadar defalarca uyanıp kontrol edip başında beklemeyi öğrendik.  Burada kimsenin arkadaşlarından başka bir destekçisi yok ve aslında kimse kötü şeyleri kolay kolay ailesine anlatamıyor.  Kavga ettiklerimiz küstüklerimiz,  ayrıldıklarımız elbet oldu ama yanımızda kimlerin gerçekten severek durduğunu da anladık.  Türkler, Yakutlar,  Ahıska Türkleri, Kırgızlar,  Özbekler, Afganlar, Kazaklar ve sayamadığım 30 küsur milletle aynı çatı altıda yaşıyoruz çok güzel değil mi?  Bence müthiş💎
  Aklıma gelmişken şu garip siyah çaya ve kötü zeytinlere bile alıştım ya beni başka hiç birşey yıkamaz uleeyynn 💪 Gerçekten zeytinler tövbe yarabbim çok kötü be, yemekleri çok yağlı ve bir de neden herşey şekerli nedeennn?.? Bir tuzlu poğaça tarzı birşey neden yok ki acaba soruyorum sevgili Kazak arkadaşlarıma. 😁 Ay ama bir ekmek var ki burada enfesssss!  Doymuyorsun o ekmeği yerken arkadaş kesinlikle.  Öyle güzel ki iştahım açılıyor 2 dilim ekmeği zor yiyen ben kendimi tutmasam 2 ekmek yiyeceğim şu tandır ekmeğinden,  hele bir de gidip sıcak sıcak aldığımızdaaa off diyorum başka da bir şey demiyorum😍😍 ve bakıyorum ki çok konuşmuşum bugün sıkmadan kaçayım ben gençler bana müsade.  😘 Ne anlatacaktım neleri anlattım ben yine haftaya havasından, suyundan, insanından, kötüsünden iyisinden bahsetmeye geleceğim merak ettiğiniz birşey olursa instagramdan bana ulaşabilirsiniz(kevserseker_ ).  Şuan saat 21:38, sizin için ise 18:38.  Bize akşam oldu gün bitti bile, yurda kapandık. Oda arkadaşlarım gelmedi henüz ama ben kedimiz Kazak ile beraber size yazıyorum. Gerçi Kazak hanım uyuyor her zamanki gibi ama neyse 😁 Hoşça kalın esen kalın efenim, bir dahaki yazımızda görüşmek üzere 😁
 Gitmeden size daha öncelerden birkaç fotoğraf göstereyim dedim bu kıyapımı da unutmayın 😉


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Nasıl Kazakistan'a Gelme kararı verdim?

Durun Macera Daha Yeni Başlıyor 💪